Проект



Тема: Шкільне життя. Листування.
Опис проекту. Учні 7 класу багато подорожують та знайомляться з ровесниками з різних країн. Для спілкування вони користуються англійською мовою. Діти бажають продовжити спілкування шляхом листування. Вони ставлять собі за мету навчитися писати різні види листів та дослідити долю рукописного листа.

Мета: вчити учнів писати листи, правильно оформляти адресу, вміти аналізувати отримані результати та робити висновки, виховувати інтерес до іншомовного спілкування.
Основні запитання:
Рукописний лист вже вмер чи має право на життя?
Чи необхідно учням спілкування зі однолітками з англомовних країн?
Чи допоможе листування у вивченні англійської мови?
Яке місце посідає листування у процесі спілкування дітей з різних країн?
Які існують види листів?
Чи важливо правильно записувати адресу одержувача листа?
Що зручніше: електронна пошта чи рукописний лист?
 Вік : 13-15 років (7 клас)
Кількість учнів у класі: 14
Форма : парна робота
Матеріали та ресурси : Підручник Англійська мова, автор Биркун Л. 7 клас, тема:»Шкільне життя», М. Юркович «Письмова творча діяльність і комунікація», Лібра Терра, 2010, поштові марки та конверт, ручка, папір, програми для роботи в Інтернеті.
Місце проведення: комп’ютерний клас.
Оцінювання.
Для успішного проведення проекту визначити потреби учнів за допомогою анкетування. Скласти план оцінювання протягом проекту. Підготувати лист самооцінювання впродовж роботи над проектом, ознайомити учнів з критеріями оцінювання. Наприкінці проекту провести взаємооцінювання учнів. Виставити бал.
При складанні оцінювання враховується навчальні потреби учнів,прогрес у їх навчанні, зворотній зв’язок, оцінювати мислення.
Ознайомити учнів з критеріями оцінювання презентації, рекламного буклету, портретної галереї.
Провести рефлексію щодо роботи над проектом.
Результат проекту:  учні захищають проект.
Вимоги до учнів:
Перед тим, як учні почнуть працювати у проектах вони  повинні вже мати комп’ютерні навички роботи в Інтернеті. Обмінюватися електронними документами, повідомленнями, приймати участь у форумах, чатах.
Обдаровані учні пишуть різні види листів англійською мовою. Аналізують результати опитувань, роблять та записують висновки,складають діаграми та захищають проект.
Діяльність учнів та вчителя
Під час літніх канікул діти подорожують та знайомляться зі своїми однолітками з інших країн. Повернувшись додому вони бажають продовжити спілкування. У якій формі це краще зробити? Що швидше та зручніше: електронний лист чи рукописний? За і проти рукописного листа.
 Перш ніж приступити до роботи над проектом потрібно провести інструктаж по техніки безпеки у комп’ютерному класі та  щодо політики безпечного використання Інтернет учнями щодо Інтернет – проектів,  обсягу та якості розміщеної учнями інформації в Інтернеті.
Для зацікавленості учнів щодо проекту вчитель створює публікацію і роздає учням. Для ознайомлення з авторськими правами, вчитель роздає брошури учням. Створюється план і графік проведення проекту. На початку проекту вчитель показує презентацію про тему,  зміст і питання  проекту. Проводить  інструктаж з техніки безпеки під час роботи на комп’ютері. А учні після перегляду стартової презентації учителя про проект об’єднуються в пари, обирають командою теми досліджень, які  їх зацікавили, оцінюють свої попередні знання з теми, формують навичку коректно формулювати свої запитання, визначаються з проблемою дослідження, шляхами її розв’язання, обговорюють ідеї стосовно проекту, заповнюють таблицю щодо організації своїх проектів, обирають форму захисту проекту. Знайомляться з презентацією про дотримання законів авторських прав використаного матеріалу для проекту з метою формування  відповідальності за дотримання Законів про Авторське право.
 Робота над проектом починається з бесіди та анкетування з Основ проведення навчальних досліджень, вмінь  користувача  Інтернету, комп’ютерних  навичок.
Учитель організує пари для роботи та взаємоперевірки, забезпечує ресурсами необхідними для взаємоперевірки груп,  самооцінки учнів. Отримує доступ до учнівських файлів для  забезпечення  зворотного  зв’язку щодо робіт учнів. Проводить моніторинг роботи учнів над проектом, розміщених в мережі Інтернет продуктів учнів щодо їх раціонального, безпечного та відповідального використання, оцінює прогрес створення портфоліо учня. Пропонує з метою  диференціації: успішним опублікувати свою роботу на шкільному сайті, продовжити вивчення теми поглиблено, прийняти участь у різноманітних учнівських конкурсах. Для успішного проведення проекту пропонує  звернутися за консультацією до вчителя історії, біології, інформатики, бібліотекаря.  Фотографує учнів у процесі роботи над проектом. Заповнює журнал оцінювання учнівських робіт. Проводить бесіду з техніки безпеки. Спілкується з батьками за допомогою електронної пошти чи інших засобів Інтернету для обговорення прогресу учнів в навчанні, з метою відслідкування прогресу учнів у навчанні заповнює таблицю оцінювання, в якій записано, як учні використовують навички 21 століття та фактичні знання з теми.
Під час захисту проекту учитель постійно супроводжує учнів в роботі, бере участь в обговоренні, задає питання, що стосується змісту, проводить анкетування учнів з теми, оцінюєроботи, узагальнює, аналізує, підводить підсумки, вручає нагороди. Визначає перспективи для поглибленого вивчення теми, а учні презентують свої роботи протягом одного уроку, тому кожна пара чітко дотримується регламенту. Проводять колективний аналіз та  оцінюють виступи груп відповідно до критеріїв оцінювання, визначають, яка пара провела аргументоване дослідження. Заповнюють лист для самооцінки,  лист оцінки роботи пари,  форму  для взаємооцінювання  презентації учнями іншої пари, здають тестування.
Коли проект уже захищений, учитель проводить діагностику досягнень навчальних цілей, запитань та встановлення учнями нових навчальних цілей, упорядковує презентації з учнівськими роботами та закінченими проектними завданнями для кінцевого перегляду. Відправляє повідомлення з подякою доповідачам, батькам, а учні пишуть відгук на  роботу однокласників.

Комментариев нет:

Отправить комментарий